УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ
Договірні відносини між постачальником і споживачами:
Договірні відносини щодо користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення здійснюються виключно на договірних підставах відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженими наказом Міністерство з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 р №190, «Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення».
Істотні умови договору між постачальником і споживачем послуг з централізованого водопостачання визначаються відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про житлово-комунальні послуги».
Для укладення договорів власникам приватних будинків, власникам квартир, які перебувають в багатоквартирних будинках комунальної власності слід звертатися в абонвідділ КП«ПЕРСПЕКТИВА».
Парелік документів, необхідних для укладення договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення*:
- заява;
- копії документів, які посвідчують особу (паспорт власника будинку);
- копії довідки про присвоєння індивідуального податкового номера (ідентифікаційний номер власника будинку);
- довідка про склад сім’ї (оригінал);
- копія посвідчення про пільги (за наявності);
- копії документів, які підтверджують право власності/користування на об’єкт господарювання, який приєднаний до мереж (технічний паспорт, витяг з ЄДР, свідоцтво про державну реєстрацію, та ін.);
- копія паспорту на прилад обліку води;
- копія акту про останню повірку лічильника (необхідність документу визначається підприємством);
- довідка з КП «Перспектива» про відсутність заборгованості по інших послугах (необхідність документу визначається підприємством).
* – перелік документів, що надаються може змінюватися в залежності від змін у законодавстві України.
ІНШІ (юридичні особи)*:
- документ, що підтверджує право власності (користування) займаним приміщенням;
- копія паспорта вповноваженої особи;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера вповноваженої особи;
- копію статуту підприємства (положення, для філій);
- копію виписки з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідку про банківські і поштові реквізити;
- копію свідоцтва платника ПДВ;
- копії наказу, протоколу зборів про призначення керівника (при необхідності довіреність).
* – перелік документів, що надаються може змінюватися в залежності від змін у законодавстві України.
- типовий договір для індивідуального житлового будинку (від 21.02.2024 року)